STIHL MS 382
Dekompresioni ventil
Ventil za dekompresiju je deo sistema za lako startovanje. Ventil treba pritisnuti pre startovanja da se smanji pritisak kompresije pri pokretanju kao i napor potreban da se povuče kanap startera. Ventil za dekompresiju je poluautomatski: kad se ručno pritisne pre paljenja automatski se zatvara kad motor upali.
Anti-vibracioni sistem
Intenzivne vibracije na ručkama mogu dovesti do dugoročnih posledica na krvne sudove u šakama i rukama. STIHL je stoga razvio delotvoran anti-vibracioni sistem gde egzaktno proračunate odbojne zone smanjuju prenos oscilacija motora i lanca testere na cevi držaca i ručke.
STIHL Ematic sistem podmazivanja
STIHL Ematic sistem umanjuje potrošnju ulja za podmazivanje lanca i do 50% u poređenju sa konvencionalnim vodilicama bez Ematic sistema, u zavisnosti od kompleta za sečenje i vrste materijala koji se seče. Sistem se sastoji od STIHL Ematic ili Ematic S vodilice, STIHL Oilomatic lanca testere i pumpe za ulje sa regulatorom potrošnje tj. smanjenom potrošnjom ulja. Ulje za podmazivanje lanca ciljano se usmerava tamo gde je potrebno i uz najmanju potrošnju.
STIHL ElastoStart
Kod motora s unutrašnjim sagorijevanjem usled kompresije u cilindru stvara se otpor prilikom procesa pokretanja motora. Stihl ElastoStart je specijalna ručica koja omogućava ravnomeran postupak pokretanja bez naglog pojavljivanja vršne snage. Intergrisani amortizacijski element pritom izravna tok snage koji nastaje prilikom pokretanja. Na takav način znatno se olakšava postupak pokretanja.
Zatezanje lanca sa strane
Udoban način zatezanja lanca na bezbednom odstojanju od oštrice lanca.
Uljna pumpa sa regulacijomm količine
Različite dužine reza, tehnike rada i vrste drveta zahtevaju rezličite količine ulja pri sečenju. Uljna pumpa sa regulacijom količine ulja omogućava korisniku da precizno podešava potrebnu količinu dovedenog ulja potrebnog za rad.
Jednoručno rukovanje
Svim važnim funkcijama kao što su start, saug, gas i stop, može da se upravlja jednom rukom.
Kompenzator
Ovaj kontroler održava odnos gorivo/vazduh u smeši za sagorevanje konstantnim a otuda i snagu motora. Tacna količina goriva je dostavljena u karburator u zavisnosti od količine vazduha koji prolazi kroz filter za vazduh. Filter ne treba čistiti dok se ne pojavi znatan pad u snazi motora.
Zapremina 72.2 cm3 ,Snaga 5.3KS, vodilica Rollomatic E 45cm, RM 3/8″